Kayseri'de Tehlikeli Sürüş Yapan Motosikletlilere 167 Bin Lira Ceza
- Kayseri'de sosyal medyada paylaşılan tehlikeli motosiklet görüntüleri polisi harekete geçirdi.
- Görüntülerdeki motosiklet sürücüleri teknik çalışmalarla tespit edildi.
- Sürücülere Karayolları Trafik Kanunu kapsamında toplam 167 bin lira idari para cezası kesildi.
- Emniyet yetkilileri, bu tür davranışlara yönelik denetimlerin süreceğini açıkladı.
Kayseri'de trafik ekipleri, sosyal medyada paylaşılan tehlikeli motosiklet görüntüleri üzerine soruşturma başlattı. Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalarda, görüntülerde yer alan motosikletler ve sürücüler tek tek tespit edildi.
Gençlerin riskli hareketleri hem vatandaşlar hem de kendileri tarafından sosyal medya hesaplarında paylaşıldı. Bu paylaşımlar delil olarak kullanıldı. İnceleme başlatan ekipler, görüntüleri ihbar kabul ederek teknik ve saha çalışması yürüttü ve sürücülerin kimlikleri belirlendi.
Trafikte kendi canlarını ve diğer sürücülerin güvenliğini tehlikeye atan motosiklet sürücülerine, Karayolları Trafik Kanunu kapsamında idari para cezası uygulandı. Yapılan incelemeler sonucunda sürücülere toplam 167 bin TL para cezası kesildi.
Kayseri Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, trafik güvenliğini tehlikeye atan ve sosyal medya için yapılan sorumsuz davranışlara karşı denetimlerin aralıksız süreceği belirtildi.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.