Rize Yerel Haberler

Bisiklet Parasını Hasta Çocuğa Bağışlayan Öğrenciye Başkandan Bisiklet

23 Haziran 2026 - 01:14 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 18
Bisiklet Parasını Hasta Çocuğa Bağışlayan Öğrenciye Başkandan Bisiklet
Rize'de bisiklet almak için para biriktiren 5. sınıf öğrencisi Büşra Ekşi, tedavi gören Kuzey adlı çocuğa bağış yapınca Belediye Başkanı Rahmi Metin tarafından bisikletle ödüllendirildi.

Küçük yaşına rağmen örnek bir duyarlılık gösteren Büşra Ekşi, bir süredir bisiklet almak için kumbarasında para biriktiriyordu. Ancak tedavisi için yardım kampanyası yürütülen Kuzey isimli hasta bir çocuğun durumunu öğrenince, bisiklet hayalinden vazgeçerek tüm birikimini kampanyaya bağışladı.

Büşra'nın kampanyaya gönderdiği mektup, samimi ifadeleriyle herkesi duygulandırdı. Mektubunda şu sözlere yer verdi: "Kumbaramdaki parayla bisiklet almaktansa sana para vermek daha güzel. Senin yaşaman daha önemli. Doktorlar inşallah seni iyileştirir. İnşallah yaşarsın. Allah şifa versin Kuzey çiğim."

Büşra'nın bu fedakarlığını duyan Rize Belediye Başkanı Rahmi Metin, minik öğrenciye sürpriz yaparak bir bisiklet hediye etti. Ziyarette Boğaz Ortaokulu Müdürü Kadem Bakırcı, Büşra'nın babası Emrah Ekşi ve öğretmen Neşe Akar da hazır bulundu.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...