Tekirdağ'da İçme Suyunda Kurt Görüldü
- Tekirdağ'ın Marmaraereğlisi ilçesi Dereağzı Mahallesi'nde musluk suyunda kurt görüldüğü iddia ediliyor.
- Mahalle sakinleri, suyu kullanırken büyük endişe duyduklarını ve sağlık sorunu yaşadıklarını belirtiyor.
- Vatandaşlar, TESKİ ve belediyelere yaptıkları şikayetlerin dikkate alınmadığını söylüyor.
- Yetkililerden su şebekesinin acilen incelenmesi ve sorunun kaynağının belirlenmesi isteniyor.
Tekirdağ'ın Marmaraereğlisi ilçesine bağlı Dereağzı Mahallesi'nde yaşayan vatandaşlar, evlerindeki şebeke suyunda kurt benzeri canlılar gördüklerini belirterek büyük endişe yaşadıklarını ifade etti. Yemek yaparken, bulaşık yıkarken ve kişisel temizlikte kullandıkları suyun sağlıklarını tehdit ettiğini söyleyen mahalle sakinleri, duruma tepki gösterdi.
Vatandaşlar, "Bu suyla yemek yapıyoruz, çocuklarımız bu suyu kullanıyor. Musluktan kurt çıkıyor ama yetkililer sessiz. Türkiye'nin en pahalı suyunu kullanıyoruz, karşılaştığımız manzara ise kabul edilemez" diyerek mağduriyetlerini dile getirdi.
Yetkililere defalarca şikayette bulunduklarını belirten mahalle sakinleri, "Aradık, bildirdik, ilgilenen olmadı. İnsan sağlığı hiçe sayılıyor. Bu kadar önemli bir konuda neden önlem alınmıyor?" sözleriyle tepkilerini sürdürdü.
Vatandaşlar, su şebekesi ve depoların acilen incelenmesini, sorunun kaynağının tespit edilerek gerekli çalışmaların yapılmasını istedi. CHP'li Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi, TESKİ ve Marmaraereğlisi Belediyesi'nden kamuoyunu tatmin edecek bir açıklama beklediklerini ifade eden mahalle sakinleri, konuya ilişkin görüntü ve videolarının bulunduğunu da sözlerine ekledi.
Mahalle sakinleri, sorunun bir an önce çözülmesini talep ederek, yetkilileri göreve çağırdı.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.