Şanlıurfa'da Akaryakıt İstasyonuna Kaçak Tüp Dolumu Baskını
- Jandarma ekipleri, Eyyübiye'de bir akaryakıt istasyonuna denetim yaptı.
- LPG pompalarına aparat takılarak mutfak ve piknik tüplerine kaçak dolum yapıldığı tespit edildi.
- İstasyona idari para cezası uygulandı ve 1 adet dolum aparatına el konuldu.
Şanlıurfa İl Jandarma Komutanlığı Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele (KOM) Şube Müdürlüğü ekipleri, EPDK denetimleri kapsamında Eyyübiye ilçesinde bir akaryakıt istasyonuna yönelik kontrol gerçekleştirdi.
Denetimlerde, istasyona ait LPG pompalarına aparat takılarak mutfak ve piknik tüplerine usulsüz dolum yapıldığı tespit edildi. Yapılan incelemede işlemin mevzuata aykırı olduğu belirlendi.
İstasyona İdari Para Cezası Uygulandı
Tespitlerin ardından ilgili akaryakıt istasyonuna idari para cezası uygulandığı öğrenildi. Usulsüz dolumda kullanıldığı belirlenen malzemelere de el konuldu.
1 Adet Dolum Aparatı Ele Geçirildi
Operasyon kapsamında, kaçak dolumda kullanıldığı değerlendirilen 1 adet tüp dolum aparatına ekipler tarafından el konuldu.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.