Afyonkarahisar Yerel Haberler

Nuri Demirayak Parkı Kafeteryası Afyonkarahisar'da Hizmete Açıldı

24 Haziran 2026 - 01:01 Yazar: Editör Masası
2 dk okuma 16
Nuri Demirayak Parkı Kafeteryası Afyonkarahisar'da Hizmete Açıldı
Afyonkarahisar Belediyesi, Nuri Demirayak Parkı içerisinde yapımı tamamlanan modern kafeteryayı hizmete açtı. Açılış törenine Belediye Başkanı Burcu Köksal, Milletvekili Hasan Arslan ve çok sayıda vatandaş katıldı. Kafeteryada uygun fiyatlı hizmet verileceği belirtildi.

Afyonkarahisar Belediyesi, kentsel yaşam alanlarını zenginleştirme çalışmaları kapsamında Nuri Demirayak Parkı içerisindeki yeni kafeteryayı tamamlayarak halkın hizmetine sundu. Mareşal Fevzi Çakmak Mahallesi'nde bulunan parkta düzenlenen açılış törenine Belediye Başkanı Burcu Köksal, AK Parti Afyonkarahisar Milletvekili Hasan Arslan, İl Başkanı Turgay Şahin, Merkez İlçe Başkanı Halit Özdemir, İl Genel Meclisi Başkanı Mehmet Siper, İl Müftüsü Lütfü İmamoğlu, mahalle muhtarı Münevvere Aydoğmuş, belediye meclis üyeleri, muhtarlar ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Törende konuşan Mahalle Muhtarı Münevvere Aydoğmuş, tesisin mahalleye kazandırılmasında emeği geçenlere teşekkür ederek hayırlı olmasını diledi. AK Parti Afyonkarahisar Milletvekili Hasan Arslan ise parktaki yenileme çalışmalarının bölgeye önemli katkı sağladığını belirterek, kafeteryanın uygun fiyatlarla hizmet vereceğini söyledi.

Belediye Başkanı Burcu Köksal, yaptığı konuşmada geçtiğimiz yıl Kasım ayında yenilenerek hizmete sunulan Nuri Demirayak Parkı'nın yeni yatırımlarla daha işlevsel hale getirildiğini ifade etti. “Bir alanı yenilemek kadar, o alanın yaşayan ve ihtiyaçlara cevap veren bir mekan olmasını sağlamak da önemlidir. İşte bugün açılışını gerçekleştirdiğimiz kafeteryamız da bu anlayışın bir ürünüdür.” diyen Köksal, vatandaş talepleri doğrultusunda parkta modern bir kafeterya oluşturduklarını belirtti.

Sosyal belediyecilik anlayışıyla hareket ettiklerini vurgulayan Başkan Köksal, “Burada amacımız kâr etmek değil, vatandaşımıza kaliteli hizmeti uygun fiyatlarla sunmaktır. Kafeteryamızda çayımız 7 lira, suyumuz 10 lira, sade sodamız 20 lira, Türk kahvemiz ise 25 lira olacaktır.” ifadelerini kullandı. Ayrıca, belediyenin görevinin vatandaşın yanında olmak ve sosyal yaşamı herkes için erişilebilir kılmak olduğunu belirten Köksal, “Afyonkarahisar’ın her mahallesine eşit hizmet götürme sözünü verdik. Şehrimizin merkezinde ne varsa, mahallelerimizde de o olsun istiyoruz.” dedi.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...