Gaziantep'te Karne Günü Arkadaşı Öğrenciyi Bıçakladı
- Gaziantep Şehitkamil'de bir lisede karne dağıtımı sonrası okul çıkışında bıçaklama olayı yaşandı.
- 12. sınıf öğrencisi bir kişi, 10. sınıf öğrencisi 16 yaşındaki Çağlar G.'yi kalbinden bıçakladı.
- Yaralı öğrenci hastaneye kaldırıldı ve sağlık durumunun ağır olduğu bildirildi.
- Saldırganın daha önce de alt sınıflardaki öğrencilere şiddet uyguladığı iddia edildi.
Gaziantep'in Şehitkamil ilçesine bağlı İbrahimli Mahallesi'ndeki Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi'nde karne dağıtımının ardından okul çıkışında olay meydana geldi. Okulun 12. sınıf öğrencisi olduğu öğrenilen bir kişi, 10. sınıf öğrencisi 16 yaşındaki Çağlar G.'yi kalbinden bıçakladı.
Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralı öğrenci ambulansla hastaneye kaldırılarak ameliyata alındı. Çağlar G.'nin sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.
Öte yandan, şüpheli öğrencinin daha önce de alt sınıflardaki öğrencilere şiddet uyguladığı iddia edildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.