Ağrı Yerel Haberler

Ağrı'da Freni Boşalan Kamyonet Otomobile Çarptı: 2 Yaralı

28 Haziran 2026 - 01:01 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 16
Ağrı'da Freni Boşalan Kamyonet Otomobile Çarptı: 2 Yaralı
Ağrı-Hamur kavşağında kırmızı ışıkta bekleyen otomobile, freni boşalan kamyonetin arkadan çarpması sonucu 2 kişi yaralandı.

Ağrı merkezden Hamur-Tutak istikametine seyir halindeki otomobil, Ağrı-Hamur kavşağındaki trafik ışıklarında kırmızı ışık nedeniyle durdu. Bu sırada aynı yönde ilerleyen İhsan Tekeş yönetimindeki kamyonet, iddiaya göre freninin boşalması sonucu önünde bekleyen otomobile arkadan çarptı.

Şiddetli çarpmanın etkisiyle otomobilde bulunan Erhan Karaboğa ve Eyüp Karaboğa başlarına aldıkları darbeler nedeniyle yaralandı. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sağlık, itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.

Yaralılara sağlık ekiplerinin olay yerinde yaptığı ilk müdahalenin ardından ambulanslarla Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kazayla ilgili inceleme ve soruşturma başlatıldı.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...