Gaziantep Yerel Haberler

Gaziantep'te Hakim ve Savcılara Veda Töreni Düzenlendi

28 Haziran 2026 - 01:09 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 11
Gaziantep'te Hakim ve Savcılara Veda Töreni Düzenlendi
Hakimler ve Savcılar Kurulunun 2026 Yaz Kararnamesi ile Gaziantep Adliyesi'nden başka illere atanan hakim ve Cumhuriyet savcıları için veda programı düzenlendi.

Gaziantep Cumhuriyet Başsavcısı İsmail Karataş, Bölge Adliye Mahkemesi Başsavcısı Mehmet Badem ve Bölge İdare Mahkemesi Başkanı Mehmet Metin Kahraman'ın yanı sıra çok sayıda hakim ve Cumhuriyet savcısının katılımıyla gerçekleşen tören duygusal bir atmosfere sahne oldu.

Program, tayini çıkan hakim ve Cumhuriyet savcılarına günün anısına plaket takdim edilmesiyle sona erdi.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...