Vakıflardan 4 İlde 70 Bin Kişilik Aşure İkramı
- Kayseri Vakıflar Bölge Müdürlüğü, dört ilde yaklaşık 70 bin kişiye aşure dağıttı.
- Aşure, birçok vakfın vakfiyesindeki şart gereği pişirilip dağıtıldı.
- Dağıtım Kayseri, Niğde, Kırşehir ve Nevşehir'deki camilerde yapıldı.
- Etkinliklere Niğde ve Kırşehir valileri katıldı.
Kayseri Vakıflar Bölge Müdürlüğü, birçok vakfın vakfiyesinde yer alan "aşure pişirilerek halka dağıtılması" şartını bu yıl da yerine getirdi. Bölge Müdürlüğü, ecdat mirası vakıf kültürünü yaşatmak ve hayır şartlarını gelecek nesillere aktarmak amacıyla Muharrem ayının bereketini meydanlara taşıdı.
Dört İlde Eş Zamanlı Dağıtım Yapıldı
Aşure ikramları Kayseri Cumhuriyet Meydanı başta olmak üzere Hunat Hatun Camii, Camii Kebir, Hacı Kılıç Camii ve Mehmet Küçükçalık Camii'nde gerçekleştirildi. Ayrıca Niğde'de Sungur Bey Camii, Kırşehir'de Ahmet Yesevi Camii ve Nevşehir'de Tarihi Damat İbrahim Paşa Kurşunlu Camii'nde de vatandaşlara aşure dağıtıldı.
Valiler de Vatandaşlarla Buluştu
Niğde Valisi Nedim Akmeşe ve Kırşehir Valisi Murat Sefa Demiryürek, etkinliklere katılarak vatandaşların Aşure Günü bereketine ortak oldu.
Kayseri Vakıflar Bölge Müdürlüğü yetkilileri, vakıf medeniyetinin paylaşma ve dayanışma kültürünü yaşatmak amacıyla benzer faaliyetlerin sürdürüleceğini belirtti.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.