Kayseri Yerel Haberler

Vakıflardan 4 İlde 70 Bin Kişilik Aşure İkramı

28 Haziran 2026 - 01:13 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 11
Vakıflardan 4 İlde 70 Bin Kişilik Aşure İkramı
Kayseri Vakıflar Bölge Müdürlüğü, Muharrem ayı dolayısıyla Kayseri, Niğde, Kırşehir ve Nevşehir'de yaklaşık 70 bin vatandaşa aşure ikram etti. Asırlık vakıf geleneklerinin yaşatıldığı etkinliklerde, paylaşma ve dayanışmanın simgesi olan aşure binlerce vatandaşla buluşturuldu.

Kayseri Vakıflar Bölge Müdürlüğü, birçok vakfın vakfiyesinde yer alan "aşure pişirilerek halka dağıtılması" şartını bu yıl da yerine getirdi. Bölge Müdürlüğü, ecdat mirası vakıf kültürünü yaşatmak ve hayır şartlarını gelecek nesillere aktarmak amacıyla Muharrem ayının bereketini meydanlara taşıdı.

Dört İlde Eş Zamanlı Dağıtım Yapıldı

Aşure ikramları Kayseri Cumhuriyet Meydanı başta olmak üzere Hunat Hatun Camii, Camii Kebir, Hacı Kılıç Camii ve Mehmet Küçükçalık Camii'nde gerçekleştirildi. Ayrıca Niğde'de Sungur Bey Camii, Kırşehir'de Ahmet Yesevi Camii ve Nevşehir'de Tarihi Damat İbrahim Paşa Kurşunlu Camii'nde de vatandaşlara aşure dağıtıldı.

Valiler de Vatandaşlarla Buluştu

Niğde Valisi Nedim Akmeşe ve Kırşehir Valisi Murat Sefa Demiryürek, etkinliklere katılarak vatandaşların Aşure Günü bereketine ortak oldu.

Kayseri Vakıflar Bölge Müdürlüğü yetkilileri, vakıf medeniyetinin paylaşma ve dayanışma kültürünü yaşatmak amacıyla benzer faaliyetlerin sürdürüleceğini belirtti.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...