Genel

İbrahim Tatlıses Hastane Ziyareti: Erdoğan'dan Selam

23 Haziran 2026 - 22:23 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 34
İbrahim Tatlıses Hastane Ziyareti: Erdoğan'dan Selam
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Yayman, Ankara Bilkent Şehir Hastanesi'nde fizik tedavi gören İbrahim Tatlıses'i ziyaret etti. Yayman, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın selamlarını iletti. Tatlıses, sağlık durumunun iyi olduğunu belirterek "Süperim" dedi. Ziyaret sırasında Tatlıses, Mardin ve Urfa türküleri seslendirdi, sağlık çalışanlarına teşekkür etti ve TEKNOFEST davetinden bahsetti.

Ziyaret Detayları

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Kültür ve Sanat Politikaları Başkanı Hüseyin Yayman, Ankara Bilkent Şehir Hastanesi'nde fizik tedavi gören sanatçı İbrahim Tatlıses'i ziyaret etti. Yayman'a, AK Parti MKYK üyeleri Fatima Yurduseven ve Mehmet Ali Kurt eşlik etti.

Erdoğan'ın Selamı İletildi

Yayman, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın selamlarını ileterek Tatlıses'e geçmiş olsun dileğinde bulundu. Tatlıses, "Süperim" diyerek sağlık durumunun iyi olduğunu belirtti. Ayrıca, Erdoğan'ın çok iyi bir hastane yaptığını ifade eden Tatlıses, tedavisinin iyi gittiğini söyledi.

Tatlıses'ten Övgü ve Türküler

İbrahim Tatlıses, hastanedeki sağlık çalışanlarından övgüyle bahsetti. Şanlıurfa'da yapılacak TEKNOFEST'e davet edildiğini anlatan Tatlıses, ziyaret sırasında Mardin ve Urfa türküleri seslendirdi. Ziyaretçilerine tatlı ikramında bulundu.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...