İbrahim Tatlıses Hastane Ziyareti: Erdoğan'dan Selam
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Yayman, İbrahim Tatlıses'i Bilkent Şehir Hastanesi'nde ziyaret etti.
- Yayman, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın selamını ileterek geçmiş olsun dileğinde bulundu.
- Tatlıses, sağlık durumunun iyi olduğunu belirtti ve 'Süperim' dedi.
- Ziyarette Tatlıses, Mardin ve Urfa türküleri seslendirdi, sağlık çalışanlarına teşekkür etti ve TEKNOFEST davetini paylaştı.
Ziyaret Detayları
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Kültür ve Sanat Politikaları Başkanı Hüseyin Yayman, Ankara Bilkent Şehir Hastanesi'nde fizik tedavi gören sanatçı İbrahim Tatlıses'i ziyaret etti. Yayman'a, AK Parti MKYK üyeleri Fatima Yurduseven ve Mehmet Ali Kurt eşlik etti.
Erdoğan'ın Selamı İletildi
Yayman, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın selamlarını ileterek Tatlıses'e geçmiş olsun dileğinde bulundu. Tatlıses, "Süperim" diyerek sağlık durumunun iyi olduğunu belirtti. Ayrıca, Erdoğan'ın çok iyi bir hastane yaptığını ifade eden Tatlıses, tedavisinin iyi gittiğini söyledi.
Tatlıses'ten Övgü ve Türküler
İbrahim Tatlıses, hastanedeki sağlık çalışanlarından övgüyle bahsetti. Şanlıurfa'da yapılacak TEKNOFEST'e davet edildiğini anlatan Tatlıses, ziyaret sırasında Mardin ve Urfa türküleri seslendirdi. Ziyaretçilerine tatlı ikramında bulundu.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.