SGK: Mezuniyet Sonrası Sağlık Hizmeti 2 Yıl Sürecek
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- SGK, 18 yaşına kadar tüm çocukların sağlık hizmeti kapsamında olduğunu duyurdu.
- Lise ve dengi okul mezunları, okul bitiminden itibaren 2 yıl ücretsiz sağlık hizmeti alabilecek.
- Üniversite mezunları da mezuniyet sonrası 2 yıl daha sağlık hizmetinden yararlanacak.
SGK tarafından yapılan açıklamada, 18 yaşına kadar tüm çocukların sağlık hizmeti kapsamında olduğu belirtildi.
Lise ve dengi okul mezunlarının, okul bitiminden itibaren 2 yıl boyunca ücretsiz sağlık hizmeti alabileceği ifade edildi.
Üniversite mezunlarının da mezuniyetlerinin ardından 2 yıl süreyle sağlık hizmetlerinden yararlanmaya devam edeceği açıklandı.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.