Gündem

Antalyaspor'un Yeni Yönetimi Taraftarlarla Yürüyüş Gerçekleştirdi

24 Haziran 2026 - 00:53 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 23
Antalyaspor'un Yeni Yönetimi Taraftarlarla Yürüyüş Gerçekleştirdi
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

Antalyaspor'un yeni başkanı Mustafa Ergün ve yönetim kurulu üyeleri, taraftarlarla stadyum önünde buluşarak Cumhuriyet Meydanı'na yürüdü.

Antalyaspor AŞ'nin yeni başkanı Mustafa Ergün ve yönetim kurulu üyeleri, Corendon Airlines Park Antalya Stadı önünde taraftarlarla bir araya geldi. Tezahüratlar eşliğinde başlayan yürüyüş, Cumhuriyet Meydanı'nda son buldu.

Mustafa Ergün, yaptığı konuşmada takımı birlikte hak ettiği yere çıkaracaklarını ifade etti. "Antalya, çok büyük bir şehir. Tarihine, anılarına, markasına ve takımına sahip çıkacak. Tek ses, tek yürek olalım. Hep birlikte el ele takımımızı tekrar Süper Lig'e çıkaralım." şeklinde konuştu.

Ergün, takımın borçlarını ödemek için yeni bir kampanya başlatacaklarını duyurdu. Kampanyayla birlikte statta bulunan 30 bin koltuğun satışa sunulacağını belirten Ergün, "Her bir iş adamı, iş dünyasındaki büyüklerimiz koltuğun tanesi 50 bin liradan bir koltuk alsa bu takım en kısa sürede Süper Lig'de layık olduğu yerde olacak. Yarın itibarıyla Antalyaspor otobüsümüzle şehrin her yerini, kapı kapı dolaşacağız. Bütün fabrikalara geçeceğiz. Hepsini tek tek ziyaret edeceğiz." dedi.

Etkinliğe Antalyaspor AŞ'nin eski başkanı Rıza Perçin de katılarak destek verdi.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...