Antalyaspor'un Yeni Yönetimi Taraftarlarla Yürüyüş Gerçekleştirdi
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Yeni başkan Mustafa Ergün ve yönetim, taraftarlarla stadyum önünde yürüyüş yaptı.
- Ergün, takımı Süper Lig'e çıkarmak için birlik çağrısı yaptı.
- Borçları ödemek için 30 bin koltuğun tanesi 50 bin TL'den satışa sunulacağı kampanya başlatılacak.
- Kampanya kapsamında şehirde kapı kapı dolaşılacak, fabrikalar ziyaret edilecek.
- Eski başkan Rıza Perçin de etkinliğe katıldı.
Antalyaspor AŞ'nin yeni başkanı Mustafa Ergün ve yönetim kurulu üyeleri, Corendon Airlines Park Antalya Stadı önünde taraftarlarla bir araya geldi. Tezahüratlar eşliğinde başlayan yürüyüş, Cumhuriyet Meydanı'nda son buldu.
Mustafa Ergün, yaptığı konuşmada takımı birlikte hak ettiği yere çıkaracaklarını ifade etti. "Antalya, çok büyük bir şehir. Tarihine, anılarına, markasına ve takımına sahip çıkacak. Tek ses, tek yürek olalım. Hep birlikte el ele takımımızı tekrar Süper Lig'e çıkaralım." şeklinde konuştu.
Ergün, takımın borçlarını ödemek için yeni bir kampanya başlatacaklarını duyurdu. Kampanyayla birlikte statta bulunan 30 bin koltuğun satışa sunulacağını belirten Ergün, "Her bir iş adamı, iş dünyasındaki büyüklerimiz koltuğun tanesi 50 bin liradan bir koltuk alsa bu takım en kısa sürede Süper Lig'de layık olduğu yerde olacak. Yarın itibarıyla Antalyaspor otobüsümüzle şehrin her yerini, kapı kapı dolaşacağız. Bütün fabrikalara geçeceğiz. Hepsini tek tek ziyaret edeceğiz." dedi.
Etkinliğe Antalyaspor AŞ'nin eski başkanı Rıza Perçin de katılarak destek verdi.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.