Bakan Bayraktar Londra'da Sıfır Atık Vakfı Toplantısına Katıldı
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, 23 Haziran 2026'da Londra'da Sıfır Atık Vakfı Bilgilendirme Toplantısı'na katıldı.
- Toplantıda sıfır atık vizyonu ve stratejileri paylaşıldı, enerji verimliliği konuları ele alındı.
- Bakan Bayraktar, enerji arz güvenliği ve dışa bağımlılığın azaltılmasının kritik olduğunu vurguladı.
- Türkiye'nin nükleer enerji, yenilenebilir kaynaklar ve karbon nötr ekonomi hedefi doğrultusunda güçlendirildiği belirtildi.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra Büyükelçiliği ev sahipliğinde düzenlenen Sıfır Atık Vakfı Bilgilendirme Toplantısı'na katıldı. Bakan Bayraktar, toplantıda yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
"İngiltere temaslarımız kapsamında Londra Büyükelçimiz Sayın Osman Koray Ertaş, Sıfır Atık Vakfı Başkanı Sayın Samed Agırbaş ve Londra'daki STK temsilcilerimizle bir araya geldik. Toplantıda, Sayın Emine Erdoğan'ın himayelerinde dünya markası haline gelen Sıfır Atık vizyonumuzu ve stratejilerimizi paylaşırken; çevre, iklim ve Sıfır Atık'ın ayrılmaz bir parçası olan enerji verimliliği konularındaki ortak çalışma alanlarımızı ve iş birliklerini ele aldık. Küresel krizler çağında enerji arz güvenliğini sağlamanın ve dışa bağımlılığı bitirmenin kritik olduğuna inanıyor; nükleer enerjiden yenilenebilir kaynaklara, yerli üretim hamlelerimizden karbon nötr ekonomi hedefimize kadar Türkiye'yi daha güçlü bir altyapıyla donatıyoruz."
Toplantıda, sıfır atık stratejileri ve enerji verimliliği alanındaki iş birlikleri ele alındı.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.