Magazin

Scorpions 33 Yıl Sonra İstanbul'da Konser Verdi

25 Haziran 2026 - 09:45 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 15
Scorpions 33 Yıl Sonra İstanbul'da Konser Verdi
Yapay Zeka Bilgilendirmesi

Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.

Scorpions, 33 yıl aradan sonra İstanbul'da yeniden sahne aldı. Grup, Beşiktaş Tüpraş Stadyumu'ndaki konserde on binlerce hayranına unutulmaz bir gece yaşattı.

Rock grubu Scorpions, 33 yıl aradan sonra İstanbul'da yeniden sahne aldı. Beşiktaş Tüpraş Stadyumu'ndaki konserde on binlerce hayranıyla buluşan grup, "Wind of Change" başta olmak üzere sevilen parçalarını seslendirdi.

33 Yıl Sonra Aynı Stadyumda

Grup, 1993 yılında İnönü Stadyumu'nda verdiği konserin ardından aynı bölgede yeniden konser verdi. Sahneye Türk bayrağı eşliğinde çıkan Scorpions'ın vokalisti Klaus Meine, seyirciyi "İyi akşamlar İstanbul!" sözleriyle selamladı.

Konserde grubun en bilinen parçalarından "Wind of Change" sırasında stadyumdaki izleyiciler şarkıya hep birlikte eşlik etti. "Send Me An Angel", "Still Loving You", "Big City Nights", "Blackout" ve "Rock You Like A Hurricane" gibi parçalar da gecede seslendirildi.

Klaus Meine, konser sırasında İstanbul'a dönmenin kendileri için anlamlı olduğunu belirterek seyircilere teşekkür etti ve "Seni seviyoruz İstanbul" dedi. Scorpions'ın İstanbul konseri, grubun Türkiye'deki uzun yıllara yayılan sahne geçmişinin yeni bir durağı oldu.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...