AK Parti'li Sebahattin Güzel'den İzmir Büyükşehir'e Yol Eleştirisi
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- AK Partili Meclis Üyesi Sebahattin Güzel, Bergama'daki yol çalışmalarını eleştirdi.
- Özgürlük Caddesi'nde altyapı çalışmaları tamamlandı ancak asfalt serimi yapılmadı.
- Güzel, caddenin 'çile caddesine' dönüştüğünü söyledi.
- Büyükşehir Belediyesi'nin kırsal mahallelere hizmet götürmede yetersiz kaldığı ifade edildi.
- Yetkililere yol sorununun çözülmesi çağrısı yapıldı.
AK Parti İzmir Büyükşehir ve Bergama Belediye Meclis Üyesi Sebahattin Güzel, İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin Bergama'nın önemli caddelerinden Özgürlük Caddesi'ndeki çalışmalarına tepki gösterdi. Geçtiğimiz Ekim ayında yaşanan selin ardından başlatılan altyapı çalışmalarının tamamlandığını ancak Nisan ayında yapılacağı duyurulan üstyapı düzenlemeleri ve asfalt seriminin hâlâ gerçekleştirilmediğini ifade etti.
Güzel, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: "İZSU, Gediz Elektrik ve Türk Telekom altyapı çalışmalarını bitirdi. Ancak Haziran ayının sonuna gelmemize rağmen ortada ne asfalt var ne de tamamlanmış bir yol. Özgürlük Caddesi, vatandaşlarımız için adeta bir 'çile caddesine' dönüşmüştür. İnsanlarımız bozuk yollar nedeniyle mağdur olmakta, yağışlı havalarda ise cadde çamur deryasına dönmektedir."
Meclis üyesi, İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin Bergama'nın kırsal mahallelerine hizmet götürmekte yetersiz kaldığını da belirterek, "İşletemedikleri çöp tesisi nedeniyle Bergama'yı çöp sorunuyla karşı karşıya bırakan anlayış, bugün de ilçemizi çukur ve çamurla baş başa bırakmaktadır." dedi.
Güzel, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın sıkça dile getirdiği "çöp, çukur, çamur" belediyeciliğinin Bergama'da da görüldüğünü savundu. Daha önce Büyükşehir Belediye Meclisi'nde konuyu defalarca gündeme getirdiğini hatırlatan Güzel, "Buradan İzmir Büyükşehir Belediyesi yetkililerine bir kez daha çağrıda bulunuyorum. Vatandaşlarımızın günlük yaşamını olumsuz etkileyen bu yol sorunu artık daha fazla geciktirilmeden çözülmeli, Özgürlük Caddesi hak ettiği hizmete kavuşmalıdır. Bergamalı hemşehrilerimiz verilen sözlerin tutulmasını ve gerekli hizmetlerin bir an önce hayata geçirilmesini beklemektedir." ifadelerini kullandı.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.