Kütahya'da Tavuklu Pilav Yiyen 84 Öğrenci Rahatsızlandı
Bu görsel yapay zeka teknolojileri kullanılarak oluşturulmuştur. Görsel haber içeriğini temsil etmek amacıyla hazırlanmıştır.
- Kütahya'da ortaokulda düzenlenen etkinlikte tavuklu pilav dağıtıldı.
- Yemekten sonra 84 öğrenci ve 14 veli mide bulantısı şikayetiyle hastaneye başvurdu.
- Zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alınanların sağlık durumları iyi.
- Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Kütahya'nın Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik Ortaokulu'nda düzenlenen gençlik şöleninde öğrenci ve velilere tavuklu pilav ile ayran ikram edildi. Etkinlik sonrası bazı öğrencilerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri ortaya çıktı.
Rahatsızlanan 84 öğrenci ve 14 veli, kendi imkanları ve ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Yetkililer, zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısının toplam 98 olduğunu, durumlarının iyi olduğunu açıkladı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Okuyucu Değerlendirmesi
Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.
Haber Size Ne Hissettirdi?
İçerik Analizi
Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.