Trabzon Yerel Haberler

Yorgun Mermiyle Yaralanan Kadın Trabzon'a Sevk Edildi

24 Haziran 2026 - 01:27 Yazar: Editör Masası
1 dk okuma 16
Yorgun Mermiyle Yaralanan Kadın Trabzon'a Sevk Edildi
Artvin'in Arhavi ilçesinde evinde bulunduğu sırada pencereden giren yorgun mermiyle yaralanan 66 yaşındaki kadın, ilk müdahalenin ardından tedavi için Trabzon'a sevk edildi.

Artvin'de yorgun mermi nedeniyle yaşanan olay büyük endişe yarattı. Arhavi ilçesine bağlı Ulukent köyünde yaşayan 66 yaşındaki Suzan A., gece saatlerinde evinde bulunduğu sırada pencereden içeri giren yorgun merminin hedefi oldu.

İhbar üzerine bölgeye jandarma ve 112 Acil Sağlık ekipleri sevk edildi. Olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından sağ el parmağından yaralandığı belirlenen Suzan A., Arhavi Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Buradaki ilk tedavisinin ardından ileri tetkik ve tedavi amacıyla Trabzon'daki Karadeniz Teknik Üniversitesi Farabi Hastanesi'ne sevk edilen kadın tedavi altına alındı.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Okuyucu Değerlendirmesi

Bu haber hakkındaki düşüncelerinizi ve analizlerinizi paylaşın. Görüşleriniz diğer okurlara rehberlik eder.

Haber Size Ne Hissettirdi?

İçerik Analizi

Haberin kalitesini ve tarafsızlığını değerlendirin.

%0
%0
%0
%0
%0
%0

Bu haberle ilgili bir sorun mu fark ettiniz? Bildiriminiz yasal ve editoryal ekiplerimizce incelenecektir.

0 / 2000

Bildiriminiz gönderiliyor, lütfen bekleyin...